Thursday, February 17, 2011

HaRi BeRsEjArAhKu

Tanggal 27 November 2010 (Sabtu malam Ahad) sah lah aku bergelar isteri Kepada Mohd Faizal Bin Abdul Munir dgn skali lafaz je................... ni sekitar majlis akad nikah tersebut........


dengar ye bang jgn tak dengar. hehehe

berdebar siut time ni ^_^

alhamdulillah selamat sudah

pose kami yang cun hehehe ^__^
cincin batal air sembahyang
sekitar majlis Menitik inai selepas selesai majlis Akad Nikah

Embah Cilik

my lovely father


ayah mertua ku


my lovely mother
ibu mertuaku







Pape pun aku nak ucap thanks kat kawan2 ofis ku yang sanggup datang n bermalam di teratak yang aku sediakan. diorang tak sempat tgk aku nikah. 


*_* di hari kejadian.........*_*


Alhamdulillah ramai gak yang datang. kawan2 aku pun ramai yang datang. ni antara mereka2 yang haidr


with my house mate. (C5 house)



--- sekitar majlis berlangsung---






~ kami di singgah sana ~




 ~~~~ KEK TIME ~~~~















OUT DOOR PHOTO




ALHAMDULILLAH SELESAI SUDAH MAJLIS DI HARI BAHAGIA KU. TERIMA KASIH KEPADA YANG TELAH MENJAYAKAN NYE...................................

No comments: